7/21/2009

IM TELLING YOU WITHOUT TELLING YOU

entry ini untuk si **********.

terdapat unsur2 18sg.

bace bismillah sebelum bace.



kau memang tak paham2 kan..

aku dah tak tau nak cakap ape dgn kau lagi..kau sorang je yang betol..kau sorang je yang baik.. then, fine.kau jangan cari aku lagi. cari orang yang betol2 baik.

bila aku cakap aku tau ape aka jdi dengan aku n billy, kau sindir aku. kau cakap aku hebat dapat tau future. siap kau sindir aku cakap even kita yakin esok kita hidup pon kite dah murtad. tp kau cakap yang kau takkan buat apa yang aku tak suke, kau takkan buat ape yang Allah larang, kau nak jadikan aku bini kau, itu tak murtad ke? malaikat sangat kau ni en.. kau tak sedar erh kau cakap ape?



kau suke pakse aku kan? aku benci kau pakse aku. mak aku pon tak suke paksa aku sebab dia tau aku pandai jage diri. tapi kau sibuk2 sangat nape? aku ni bukan gf kau apa lagi bini kau. *dan aku memang tak nak pon jadi gf kau. kenapa kau slalu call aku dan tanya bende yang sama? "watpa?" "katna?" hello!! perlu ke aku report sume yang aku buat pade kau? Siapa kau?

mak ayah aku adalah orang ynag paling sayang kat aku. and i believe it. tp drng takde buat macam kau buat. bajet concern sangat la?! aku tak perlu la..aku rimas tahap gila babi haram ok! aku nak g shopping ke, aku nak g kuliah keusahawanan time malam2 ke..itu aku punye pasal.even aku nak balik lewat ke, it's up to me! kau tak yah nak soh aku balik awal, jaga diri. kalau aku mati accident pon, ape kau boleh buat? kau boleh bagi nyawe kat aku?



kau kan, aku cakap kau kan, kau takyah nak text aku apa lagi call aku. sebabnye en, aku memang taknak baca pon msg kau. aku teros delete. kalau kau call aku, mmg aku tak mau angkat. dah tau aku tak angkat, kau takyah cal byk kali. aku bingit, roomate aku bingit, member aku bingit.*eh, ape bau megi kari sedap ni? lecturer aku pon bingit. aku dalam kuliah pon kau kacau gak. bapak kuang hajanye kau ni. kau ni kan memang malampau en. tak hormat privasi orang langsong. aku ada komitmen pada diri aku je. aku nak study, focus buat carrier aku. dan aku tak de langsung komitmen pada lelaki terutama pada kau! aku nak buat ape yang aku rase hepi. aku nak pakai ape yang aku selese, aku nak cakap ape yang aku rase. dan kau memang sekelumit kuman pon tak de hak nak larang aku. memang aku yang soh billy warning kau. dan aku gak yang soh naim sekolahkan kau. tapi kau tak reti2 en? nak soh tukar bahase kedah ke baru kau paham?! kau mengeluhla konon drng maki kau. memang kau patot kene maki pon. even you deserve more than that sebab kau kebal sangat en thn maki..

kau memang tak kesian kat mak ayah kau en..kalau mak kau tau kau macam ni, dia sedih punyer. nape anak dia tak pandai kawal perasaan? nape kemaruk sangat pade prmpuan? nape bersungguh2 tak putus asa dalam bab ni? kalau kau brsungguh2 dalam study kau, kau dah untung da..da boleh cari pompuan lg hebat. kau tak pikir sme tuh. kau memang kalah dengan perasaan kau.



mulai sekarang, kau tak payah nak call aku @ text aku sebab aku rase tu sme kerje sia2. aku dah screen number kau. dan kau tak ley reach aku lagi. aku dah takde kesian kat kau lagi. pasni kau tak yah cakap "buatla apa pon, *********(nama kau) tak marah. i'll always love n wait 4 u" blurgh benci tol aku dgr mende nih! suka hati kau!! memang aku nak post entry ni sebab aku tau kau tengah bace. pasni kalau kau buat camni lagi,orang kat lua dan kau skali blh letak diri kau kat tahap mane. this is my blog. i can say n write whatever i want. keep that in mind..


ok, boleh lepas nafas skang..

trase ganas lak entry kali ni en..

tu la, buat i marah lagi..





9 comments:

  1. pffft.. lagi ganas dari entri aku.. jahaha..

    ReplyDelete
  2. afiq: ini may ok!

    RAS: yes, say it again. wowoww

    ReplyDelete
  3. weh,bapak ganas.lagi teruk dr frog.ish.istifar2.
    hah!kata ak ustzah kan??:D
    nak ceramah x?hahaha

    ReplyDelete
  4. niza: ceramah dalam ni je erh, boleh delete. malas nak panas telinga
    haha

    ReplyDelete
  5. yeah may...
    ganas lg...

    ReplyDelete
  6. hur: tula bermacam2 sangat orang yang aku jumpe ni

    anonymous: Insyaallah i akan berlaku ganas lagi jika masih ade orang yang annoying

    ReplyDelete
  7. yes mayy! mmg 18sg
    sibaik aku da 18
    hehe :P

    ReplyDelete

cakap la. i dengar nih.